Promo

PROMO: De ziua lui Jack Daniel

Image

De ziua lui, Jack Daniel a ridicat un pahar în cinstea mea, menționând condeiul meu jurnalistic și autenticitatea care mă caracterizează. N-am apucat să îl celebrez la petrecerea aniversară VIP care a avut loc miercuri, 18 septembrie, în fosta Uzină Electrică Filaret (am ratat astfel posibilitatea de a mă număra printre cei 800 de participanți care i-au ascultat pe cei de la Smash Mouth, veniți pentru prima oară în România). Dar am cu Jack Daniel’s o relație personală, ca orice degustător statornic de licori fabricate în distileria din Lynchburg, unde se face Jack Daniel’s Old No. 7 Tennessee Whiskey. Iar în virtutea aceste relații apropiate, știu că îl pot celebra pe Jasper Newton „Jack“ Daniel toată luna septembrie, dintr-un motiv simplu: legendă sau ba, omul născut în a noua lună a anului de grație 1950 a rămas fără certificat de naștere, întrucât arhiva primăriei s-a făcut scrum într-un incendiu, așa că de atunci e sărbătorit în fiecare zi de septembrie!

Standard

Lasă un răspuns

