Scrieri vechi

Scrisoare către prieteni. Am să mă-ntorc .ro!

portret-01La exact două luni de la demararea micii mele aventuri virtuale, blogul horiaghibutiu.wordpress.com se pregătește să se mute pe domeniul horiaghibutiu.ro (iată, ignor sfatul lui Petrișor Obae, care mă povățuia să cumpăr domeniul ghibu.ro, fiindcă așa mă știu toți; dragă Petrișor, după atâția ani, a venit momentul unei confesiuni: nu mă înnebunesc după apelativul Ghibu!).

Cu 0 lei investiție, infinit entuziasm și 22 de ani de presă în cârcă, blogul pe care îl citiți acum a totalizat 15.998 de vizualizări (recordul îl deține postarea „O rușine de presă“, cu 4.346 de vizualizări). Cele mai multe accesări ale blogului vin, firește, din România, urmată de Marea Britanie și SUA, după cum am avut bucuria să constat că acest proiecțel a fost vizualizat și în Nigeria, Oman, Teritoriile Palestiniene, Gibraltar, Belarus și Isle of Man! Textul despre întâlnirea mea cu Bear Grylls, distribuit de pagina de Facebook a postului Discovery Channel, a strâns 900 de like-uri (ceea ce, pe contul personal, n-aș fi adunat nici dacă invitam pe toată lumea la bere!).

O mențiune specială tuturor celor care au menționat blogul, de la distinsul profesor Vladimir Tismăneanu, a cărui apreciere și amiciție mă onorează, până la tolo.ro, blogul celui mai valoros jurnalist român de ieri, de azi și de mâine, Cătălin Tolontan. Toate acestea n-ar fi fost posibile fără ca prietenii și colegii mei de la Adevarul.ro și FHM să fi distribuit cele 50 de postări de pe acest blog. Le mulțumesc tuturor și promit să mă lansez cu și mai mare aplomb într-o minunată și gratuită lume virtuală, cu atât mai mult cu cât nu are nici reguli, nici vreun model de business viabil!

Standard

Un gând despre „Scrisoare către prieteni. Am să mă-ntorc .ro!

Lasă un răspuns

