IMG_3430

IMG_3431 IMG_3436 IMG_3444 IMG_3453 IMG_3461 IMG_3480 IMG_3490 IMG_3495 IMG_3500 IMG_3502Cand insectele inteleg limba germana

Willy Dohmen Park, de langa localitatea germana Geilenkirchen, aproape de granita olandeza, e cel mai frumos parc pe care l-am vizitat in 2013 (la inceputul verii). E cu atat mai frumos cu cat prietenii mei Thomas si Lumi mi-au povestit ca detinatorul terenului privat a decis sa il dea in folosinta publica in mod gratuit. Printre alte multe imagini rare, pe care le voi publica in masura in care ma voi dumiri cum sa fac asta pe blog! (intre timp, iata, m-am prins), am surprins-o pe cea cu hotelul insectelor (foto jos). Nu e singurul din lume, se gasesc mai ales in gradini botanice sau rezervatii naturale, dar acesta impresioneaza prin ordinea interioara. Inteleg insectele limba germana? Doar cele ordonate, prieteni, doar cele ordonate!

Ilustrate

UPDATE Cand insectele inteleg limba germana

Imagine

Lasă un răspuns

