Ilustrate

Am dat mana cu el: Ed Stafford, aventurierul anului

In premiera si in exclusivitate pentru cititorii acestui blog, anunt ca in aceasta dimineata de duminica innorata l-am intalnit pe poate cel mai curajos om cu care am avut ocazia sa dau mana: exploratorul britanic Ed Stafford.

Cine ma cunoaste stie ca prefer aventurile interioare, de la citit, mai nou la scris pe blog, pana la prepararea micului dejun. In principiu, cele mai temerare actiuni la care ma supun zilnic sunt plimbarea cateluselor si practicarea de Angry Birds intr-un 311 condus, probabil, de un tip care sta in picioare si  caruia i-au placut mult filmele din seria „Speed“. De aceea zic ca mi-a facut reala placere sa cunosc un tip temerar, un pic cam dus cu pluta judecandu-l dupa ce face, perfect normal daca stai cu el la o cafeluta intr-un hotel. Dupa cum scrie pe cartea voluminoasa pe care mi-a dat si un autograf, Ed a avut o sarcina imposibila si o incredibila calatorie, petrecand 860 de zile mirobolante in aventura vietii: a luat Amazonul la pas, mergand de-a lungul giganticului fluviu, cee ce i-a adus si un titlu de aventurier al anului. Ce-a iesit se poate vedea in august la Discovery Channel, in Amazon Weekend. Doar ca fostul capitan din armata britanica nu s-a multumit cu atat: a petrecut si 60 de zile pe o insula pustie din Fiji. Iar acum, aventura aventurilor, iata-l in RomaniaJ.

Cum ne-am intalnit? Extrem de simplu, prin bunavointa celor de la Discovery Channel, care m-au anuntat din timp ca va sosi si ca putem face un interviu. I-am pus un teanc de printuri in brate pustoaicei care e in practica la FHM, Anca Alexe, rugand-o sa pregateasca niste intrebari, care s-au vadit a fi exact ce trebuia (ok, am corectat intr-un singur locJ), dupa care mi-am sacrificat o dimineata din concediul meu de odihna si m-am repezit la intalnire!

Ce s-a intamplat acolo va invit sa cititi in numarul de septembrie al revistei FHM, unde urmeaza sa apara interviul – si fotografiile exclusive! – din care dezvalui doar un mic detaliu. Lui Ed i se spunea in armata Spice Girl si a ras sanatos cand si-a amintit de la ce isi luase porecla: pe langa faptul ca avea doua gauri de la cercei in urechi, prietena lui cam fashionista ii pregatea hainele impecabil, astfel incat aparea un pic cam pedant pentru oastea Majestatii Sale!

Standard

Lasă un răspuns

